Förvaltningsassistent till Stockholm Nord

Arlandastad

Vill du fortsätta din fastighetskarriär i en roll som ger bred kompetens och bra grund för att gå vidare till fastighetsförvaltare?

Rikshem har på kort tid vuxit till att bli ett av Sveriges största privata fastighetsbolag. Till vårt fastighetsbestånd i Stockholm Nord (Sigtuna, Märsta, Upplands Väsby) söker vi en förvaltningsassistent som vill vidareutvecklas inom fastighetsförvaltning. Vi är en trygg arbetsgivare med fortsatta expansionsplaner och höga ambitioner, där vi befinner oss i en spännande utvecklingsfas och tar nu nästa steg i vår utveckling med fokus på kundmötet, områdesutveckling och hållbara investeringar. Vi erbjuder nu möjligheten att få vara med och växa på ett av Sveriges mest spännande fastighetsbolag. Du välkomnas till vårt kontor i Arlandastad och om ca ett år har vi nya lokaler i centrala Upplands Väsby.

Din roll

Som förvaltningsassistent har du en roll med ett varierat innehåll, många kontaktytor både internt och externt. Din huvuduppgift blir att hantera de olika administrativa uppgifter som förekommer inom en fastighetsförvaltning. Arbetsuppgifterna som ingår i rollen är bland annat att vara bostadshyresgästers kontaktperson i olika frågor kring boendet, förmedla information, ansvara för vissa delar av uthyrningsprocessen, tillval och fakturering. Du ingår i ett team med förvaltare, uthyrare och fastighetstekniker och rapporterar till Fastighetschefen.

Vem är du?

Vi vill att du som söker har utbildning till fastighetsförvaltare eller högskoleutbildning med inriktning fastighet eller motsvarande kompetens. Du bör även ha erfarenhet av fastighetsbranschen och det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med fastighetsadministration. Det är viktigt att du är prestigelös och ser positivt på att få ta itu med varierande uppgifter och att du kan fatta egna beslut med gott omdöme. Att ha ett bra kundbemötande, en serviceinriktad läggning, driven och att vara ansvarstagande och ordningsam är mycket viktiga egenskaper för denna roll.

För rollen krävs B-körkort. Tidigare erfarenhet från affärssystemet Vitec eller fastighetsbranschen är meriterande. Rikshem arbetar för att vara en inkluderande organisation och söker därför dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.

Varför Rikshem? 

På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden DNA - Drivande, Närvarande, Ansvarstagande. Hos oss finns stora möjligheter att få utvecklas och utveckla för dig som har drivkraft och engagemang. Vi erbjuder en trygg arbetsgivare med fortsatta expansionsplaner och höga ambitioner. Bland annat med fokus på ökad hållbarhet, digitalisering och långsiktig kundnöjdhet. Du som medarbetare förutsätts delta i och påverka vår framtida utveckling. Läs mer på www.rikshem.se.


Vill du vara med på en spännande resa tillsammans med oss?

Ansök via www.rikshem.se/ledigajobb senast den 31 maj, men gärna så snart som möjligt då vi behandlar ansökningar löpande och rollen kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev.

Välkommen med din ansökan! 

Kontaktperson

Lizzy Jämting

lizzy.jamting@rikshem.se

Tack för din ansökan! Ansökan misslyckades, vänligen försök igen Ansök snabbt och enkelt

Var god ange ditt förnamn.
Var god ange ditt efternamn.
Var god ange en giltig e-post.
Släpp din bild här eller klicka
010
Var god ange ett svar.
Var god ange ett svar.
Släpp dina dokument här eller klicka
Var god bifoga minst ett (max fem) dokument (ex CV, brev, betyg)
    Filerna får inte överstiga 10 MB
    Skicka dokumenten i PDF- eller Word-format.
    Vänligen bekräfta att du läst vår policy.

     

    5 %