Gruppchef ombyggnadssamordning, Sverige

Stockholm/Malmö/Helsingborg

Vill du arbeta på ett av Sveriges största privata fastighetsbolag som just nu befinner sig i en stark tillväxtfas, och har du tidigare haft en ledande roll där du är trygg med att motivera och få dina medarbetare att utvecklas? Då kan rollen som Gruppchef inom ombyggnadssamordning vara nästa utmaning för dig! Med över 30 000 lägenheter och samhällsfastigheter på utvalda orter över hela Sverige arbetar Rikshem för att erbjuda bra boenden och trygga miljöer att leva och verka i. 

Om tjänsten

I Gruppchefsrollen kommer du att ha chefsansvar för en växande grupp som i dagsläget består av fyra interna ombyggnadssamordnare som är placerade på olika ortskontor inom Rikshems fastighetsbestånd. Här ansvarar du för att bemanna byggprojekt inom Rikshems fastighetsbestånd. Bemanningen kan ske såväl med intern personal som externa konsulter inom ombyggnadssamordning. 

Vidare ansvarar du för:

  • Utveckling och effektivisering av arbetssätt, processer, rutiner och mallar som är aktuella inom ombyggnadssamordnarrollen
  • Att ombyggnadssamordningsuppdragen genomförs på ett enhetligt, kvalitetssäkrat och effektivt sätt
  • Att följa beslutade arbetssätt och processer, oavsett om de genomförs med intern personal eller externa konsulter

I den här rollen tillhör du Rikshems projektutvecklingsavdelning och rapporterar till Enhetschefen, samt har möjlighet att utgå från valfritt ortskontor. 

Varför Rikshem? 

På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden DNA - Drivande, Närvarande, Ansvarstagande. Hos oss finns stora möjligheter till personlig för dig som har drivkraft och engagemang. Vi erbjuder en trygg arbetsgivare med fortsatta expansionsplaner och höga ambitioner där du kan växa med oss. Bland annat med fokus på ökad hållbarhet, digitalisering och långsiktig kundnöjdhet. Du som medarbetare förutsätts vara nyfiken och delta i och påverka vår framtida utveckling. Läs mer på www.rikshem.se.

Är det här du?

För att vara framgångsrik i den här rollen har du erfarenhet av att arbeta i projektform samt ledarskapserfarenhet. Har du dessutom erfarenhet av personalansvar och av att leda på distans ser vi det som starkt meriterande. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i Officepaketet samt har B-körkort och tillgång till egen bil. 

Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som har en god samarbetsförmåga och trivs att dela med dig av din kompetens och kan lätt förmedla den till andra. Att motivera och utveckla dina medarbetare och vara närvarande i ditt ledarskap är en andra egenskaper som utmärker dig. Vi värdesätter prestigelöst högt och vill att du känner engagemang för såväl de stora frågorna som för detaljerna. Vidare har du intresse och förståelse för kundens behov och ett utpräglat sinne för service och affärsmannaskap. Hos oss får du arbeta i ett dynamiskt arbetsklimat, där vi ständigt utvecklas och förändras och du kommer vara en del i detta.

Rikshem arbetar för att vara en inkluderande organisation och söker därför dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.

Vill du veta mer?

I denna rekrytering samarbetar Rikshem med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Sofia Gaard på 08-120 50 424. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Kontaktperson

Sofia Gaard

sofia.gaard@levelrecruitment.se

Tack för din ansökan! Ansökan misslyckades, vänligen försök igen Ansök snabbt och enkelt

Var god ange ditt förnamn.
Var god ange ditt efternamn.
Var god ange en giltig e-post.
Var god ange ditt telefonnummer.
Släpp din bild här eller klicka
010
Släpp dina dokument här eller klicka
Var god bifoga minst ett (max fem) dokument (ex CV, brev, betyg)
    Filerna får inte överstiga 10 MB
    Skicka dokumenten i PDF- eller Word-format.
    Vänligen bekräfta att du läst vår policy.

     

    5 %